10 mei 2006

Huisje kopen?

Ik zit hier om half een zo'n beetje op mijn werk als slaapwacht wakker te blijven vanwege het delirium van een bewoner, mochten er soms rare dingen gebeuren, ben ik tenminste niet slaapdronken. Ik kan hier lekker op internet ondertussen en ik dacht: laat ik even een Senseootje maken, even Traviannen en ondertussen voor de grap weer eens wat gokken op internet! Maar dan zonder de financiƫle risico's, natuurlijk. Ik typ mijn achternaam in: www.slingerland.nl. Waar blijk ik uit te komen? Makelaardij Slingerland. Nooit van gehoord, ik kende alleen de drumstellen, maar goed, dat kan. Vervolgens typ ik, heel creatief, maar je moet tenslotte toch ergens beginnen, mijn voornaam in het adresbalkje van mijn browser: www.jaap.nl in. Kom ik, het is toch niet te geloven, alweer op een huizensite, ditmaal een zoekmachien voor makelaars. Een mens zou er bijgelovig van worden...

Geen opmerkingen: